Optimoiduilla mainoksilla onnelliseksi

Teen työkseni hakukoneoptimnointia ja tätä blogia tottakai. Tarkoituksena on hyödyntää kumpaakin osaamista, jotta saan tämän blogin kukoistamaan. Olisi mukava tienata noin 300 000 € vuodessa pelkällä kirjoittamisella ja podcast vierailuilla. Loput 700 000 € tulevat kiitoksena kaikilta Ideasuni blogin lukijoilta, jotka ovat takoneet suuria summia rahaa hullunkurisilla ideoillani. Tämä artikkeli auttaakin juuri teitä upporikkaat lukijani tienaamaan vielä enemmän takanlämmikettä tulevia talvia varten. Olen täysin varma, että ”miljoonaideoita” blogin nimessä ei ole vain sanahelinää vain totista totta.

Idea

Ideanani on yhdistää hakukonemainonta ja printtimainokset. Itselläni on ainakin ”ei mainoksia” lappu oveni edessä. Tämä johtuu siitä, että en halua turhia mainoksia, jotka eivät kiinnosta minua pätkääkään. Jos mainokset olisi optimoitu jokaiselle asukkaalle erikseen, niin roska vähenisi ja myynti nousisi kymmenkertaiseksi nykyisestä. 

 

Idea toimisi niin, että asiakas laittaisi verkkosivuille kiinnostuksiaan ja mainoksia tulisi sen perusteella. Jokaisessa mainoksessa on QR koodi ja tämän avulla huonon mainoksen toimitus voidaan helposti lopettaa kyseseen osoitteeseen. Itse ottaisin mielelläni esimerkiksi hese- ja kotipizzakupongit talteen! En ikinä muista käyttää sovellusta, mutta jos alekupongit tipahtaisivat postiluukusta sisään niin pakkohan ne olisi hyödyntää.

 

Ajatelkaa ei enää kirkko- ja kutomislehtiä, vaan mainoksia, jotka oikeasti kiinnostaa. Itse olen ainakin innosta soikeana aina, kun saan Tokmannin tai vastaavanlaisen sekatavarakaupan lehden käteeni. Mainospäiväksi voisi tulla sunnuntai, niin voisin rauhassa plärätä kiinnostavia tarjouksia aamukahvia nautiskellessani. Samalla jos päivälle ei ole mitään tekemistä ja ulkona on koiranilma, niin voin suunnitella päiväni houkuttelevimpien tarjousten mukaan. Luultavasti päiväni koostuisi aamupalasta Hesburgerissa, jonka jälkeen menisin sekatavarakaupoille ja sitten vielä kotipizzan kautta kotiin unille.

Loppusanat

deani ratkoo postin, printtimainostajien ja turhautuneiden tarjoushaukkojen ongelmat. Postissa kaikki olisivat tyytyväisiä, kun saisivat tehdä arvokasta työtä. Printtimainokset eivät tulostaisi vaan takansytykettä ja mikä parasta tarjoushaukat ostaisivat vihdoin itseään hyödyttäviä asioita eikä vain sitä mikä on tarjouksessa.

Huomaatte varmaan näitä lukiessanne, että tällä hakukoneoptimoijalla on vielä aika lailla matkaa siihen, että päästään miljoonatienesteihin. Onneksi tässä on vielä vuosia ja lottokierroksia jäljellä. Pyytäisinkin teitä antamaan minulle lottonumeroita, koska oma onneni ei päävoittoon tunnu riittävän.

Kirjoita kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *