Ideani on yksinkertainen, mutta se toimii pommin varmasti. Esimerkiksi Netflix antaa Disneylle ilmaiseksi yhden kauden jokaista hittisarjaansa. Ensimmäinen tuotantokausi on jäätävä sellaiseen Cliff hangeriin, että ilman vastauksia ei vain voi elää. Näin asiakas saadaan tilaamaan Netflix ainakin seuraavaksi kuukaudeksi. Asiakas on luultavasti yhtä laiska kuin minäkin ja maksaa Netflixiä kauan sen jälkeen, kun lusikka on heitetty nurkkaan.
Miksi Disney sitten suostuisi tähän mainioon ideaan. Disney tekisi aivan samanlailla, kuin Netflix. Tämä on niin sanottu Win-Win tilanne. Kohta minun tarvitsee varmaan ottaa lainaa, kun useat eri suoratoistopalvelut alkavat hyödyntää tätä laadukasta ideaani. Onneksi olen sellainen tarjoushaukka, että löydän verkosta jokaisen alennuskoodin hetkessä. Minulla on Netflixiä varten 4 eri henkilöllisyyttä ja 6 eri puhelinnumeroa.
Vielä pienellä voitelulla ja kehittämisellä tästä ideasta tulee uusi markkinointikirjojen pääteema. Olen puhumassa messuilla, kättelemässä Saulia ja Netflix ja Disney voisivat ostaa minulle pienen saaren mieluiten jostain lämpimästä maasta. Mahdollisimman kaukaa, koska tiedän, että fanaattiset sarjojen seuraajat alkavat lähettää minulle erittäin epämääräistä postia.